Pages

banner test

asiafan

banner

Friday, September 21, 2012

Denai Hati

Seminggu belajar.. belajar tanpa tokguru..ini la jadi nya..yang mudah jadi susah.. yang paham pun belum tentu betul.. Tapi dalam dunia internet ni..banyak tokguru2..yang menulis utk di belajar..jadi aku pun redah ja laa...tapi kalau ilmu agama..jangan dok main redah ja..kena berguru..xda guru,syaitan la yang menyesatkan kita ..fikir dan fikirkan lah

Punya la dok melawat  blog- blog.aku terjumpa blog melayu yang hebat ..hehe hebat la.sebab aku rasa mcm hebat..padahal aku rasa..banyak lagi hebat... tpi hentam ja la..tgk la apa yg patut.. http://denaihati.com/ ni macam2 ada..ada ilmu, ada berita..ada peluang duit..dan dan dan laa.tp aku minat slogan dia.. Hidup untuk memberi.. ya..masing2 kita berusaha untuk memberi..tangan memberi lebih baik daripada tangan meminta ataupun menerima.. yaaa. syabas DENAI HATI

1 comment: